Weerpraatje...

13 mei 2019 - Verbania, Italië

Vanochtend besloten om verder te trekken. Toen ik wakker werd, was de naburige fabriek met z’n wekelijkse herrie begonnen en achter mij waren dakdekkers hun “slag aan het slaan”. Prachtig weer. Een zonnetje en van die heerlijke ochtend warmte.

Gisteren had ik besloten dat  Lago di  Mergozzo de volgende bestemming zou zijn. Een klein meer ten westen van het Lago di Maggiore. Nou klein... Is voor Maarten van der Weijden nog een stevige uitdaging😁

Jullie kennen mij als iemand die een soort van dingetje heeft met weermannen. En ook dat moet ik maar eens loslaten. Maar het is toch wel van een belang. Ik volg het goede weer en vooral in het Noord-Westen van Italië schijnt de komende dagen de zon. Ik moet mij dus maar verlaten op mijn vrienden... daarom maar naar Verbania gereden (uurtje..) en zit heerlijk in de zon. 23 graden en een strakblauwe hemel op een echte camper-camping. Het is hier gezellig druk en meerdere lotgenoten van mij volgen het weer! Je moet het allemaal maar geloven...