Na regen komt zonneschijn🌞

21 mei 2019 - Lecco, Italië

Vanochtend een van de mooiste plekjes uit het merengebied in Italië verlaten. Een echte aanrader om het Lago di Idro eens te bezoeken. Volgens de verhalen is dit, vanwege de diepte, het koudste meer. (Het water dan...) Al vroeg trok het vocht van de regen op in het dal, wat weer een prachtig plaatje gaf... Maar de voorspellingen waren te wisselvallig voor de komende dagen, dus tijd om verder te gaan. Ik ben naar Lecco gereden, camping Rivabella. De Italiaanse weerkundigen voorspellen daar vanaf vandaag 3 dagen 25 graden, zon en droog...! Kijk, daar houd ik nu van; weermannen die in het vooruit mij goede zin bezorgen!

ik sta op een leuke eenvoudige camping. Ik meldde aan Margo waar ik was en prompt kreeg ik een link doorgestuurd van die camping en met een leuk verhaal van ene Sara: https://ciaotutti.nl/reizen-door-italie/lombardije/lecco-comfortabel-kamperen-aan-het-comomeer/

En daar ontstaat nu juist een gecompliceerd probleem en vraagstuk: aan welk meer ben ik nu...

Sta ik aan het Comomeer, het Lago di Lecco of het Lago di Garlate... laten we er maar een Quizvraag van maken...  het is er in ieder geval prachtig weer en 25 graden!

5C74CEA7-CD4D-43D7-A79D-08E7DB29E9FB

35F91CE7-7807-407F-8FC4-60D1F438B96F

En o ja, weer een leuk kerkje in Lecco gevonden...